En el marc de l’acte inaugural de la 27a edició del Màster en Direcció i Gestió d’Empreses (MBA) de la URV es va fer el lliurament del Premi Messer al millor estudiant i al reconeixement del millor equip de projecte de la 24a edició.
Xavier Carbonell va rebre el Premi Messer de la mà de Rubén Folgado, director general de Messer Ibérica i exalumne de la 15a edició.
El reconeixement del millor equip de projecte va ser per Actoda, format per Xavier Carbonell Maté, Xavier Felip Rodríguez, Oriol Pallarés Valls i Daniel Peña Pizarro. Actoda és una empresa que ofereix serveis de monitorització de paràmetres mediambientals en granges avícoles mitjançant la sincronització remota dels sensors 4G/Wi-Fi i l’aplicació mòbil. Es tracta d’una empresa adreçada a explotacions avícoles, que podrien tenir un sistema de control remot, alarmes i personalització de control de les dades de les granges les 24 hores del dia.
Aquest any la conferència inaugural va anar a càrrec de Fernando Aldecoa, director d’Operacions i Finances a PortAventura World, amb el títol «PortAventura World: mirando al futuro».

Xavier Carbonell, millor estudiant de la 24a edició de l’MBA, amb Rubén Folgado, director general de Messer Ibérica de Gases

El millor equip de projecte de la 24a edició de l’MBA, Oriol Pallarés, Xavier Carbonell, Daniel Peña, Xavier Felip, flanquejats per Joan Ramon Alabart, director de l’MBA, i Fernando Aldecoa, director general d’Operacions i Finances a PortAventura World.