La realització d’un projecte empresarial mentre es cursa el programa és un dels trets diferencials de l’MBA de la URV. Per als estudiants de la 26a edició, ha arribat l’hora de presentar i defensar els seus projectes davant del tribunal avaluador.

El tribunal avaluador està format per cinc professionals de l’empresa que no formen part del claustre de professors de l’MBA. Aquests professionals no saben res prèviament dels projectes ni dels estudiants. Al més pur estil Shark Tank, el programa televisiu d’emprenedors que busquen finançament d’un grup d’inversors, els estudiants de la 26a edició presentaran els seus projectes (màxim 20 minuts) i després contestaran les preguntes que els hi formularan els membres del tribunal (màxim 25 minuts). Esperem que les presentacions siguin efectives i les respostes convincents.

Tant la presentació oral com la defensa són públiques, és a dir, qualsevol persona pot formar part de l’audiència, excepte en els projectes indicats com a confidencials. Sens dubte, una gran oportunitat per aprendre els uns dels altres.

Lloc: Centre de Transferència de Tecnologia i Innovació (CTTi) de la Fundació URV, Av. Països Catalans, 18 (Campus Sescelades, edificio S2) 43007 Tarragona.

PROGRAMACIÓ:

Dilluns, 27 de juny de 2022

18:00 – ISdEMODA (CONFIDENCIAL)
19:00 – Family connect

Dimecres, 29 de juny de 2022